Įtraukiojo fizinio ugdymo mokymai pedagogų dėmesio nestokoja

Pastaruoju metu vis didesnio fizinio ugdymo pedagogų dėmesio sulaukia individualių poreikių turinčių vaikų įtraukimo į aktyvius užsiėmimus galimybės. Apie jas jau antrus metus kalbame su Lietuvos triračių sporto asociacijos organizuojamų seminarų dalyviais, tačiau tokių žinių, tiek teorinių, tiek ir praktinių paklausa dar tebeišlieka didžiulė.

2024 m. kovo 18 d. Vilniaus kolegijoje vykęs įtraukiojo fizinio ugdymo pristatymo renginys sudomino pedagogus iš įvairių Lietuvos apskričių. Po lektorės ir trenerės Ramūnės Motiejūnaitės supažindinimo su įvairiomis negaliomis, paralimpiniu judėjimu bei jo sporto šakomis, seminaro dalyviai kibo į praktinius parasporto šakų ir įtraukiųjų žaidimų išbandymus.

Jau nekart po renginių sulaukiame fizinio ugdymo pedagogų patvirtinimo, kad praktinė seminaro dalis, galimybė patiems pajusti ir išbandyti žmonių su negalia sportą, patarimai, kokias priemones įtraukiosiose veiklose pasirinkti, yra ypač reikalinga ir naudinga.